Vi söker Verksamhetsledare i Linköping! - Stormtrivs

DELA

Dela på facebook
Dela på linkedin

Vi söker Verksamhetsledare i Linköping!

Är du en person som gillar högt tempo, omväxlande arbetsuppgifter och att arbeta med människor? Då kan detta vara rätt tjänst för dig!
 

Stormtrivs Linköping är ett snabbväxande mångkulturellt serviceföretag som levererar företagsstäd, privatstäd och byggstäd i Linköpingsområdet. Vår affärsidé är att erbjuda företag och privatpersoner professionell städservice av högsta klass.

Stormtrivs i Linköping har cirka 50 medarbetare och våra tillväxtambitioner är höga! Vill du arbeta i ett företag i ständig utveckling så kommer du att trivas hos oss. Vårt hållbarhetsarbete genomsyrar organisationen utifrån miljö, personal och kund. Vår framgång baseras dels på våra nära kundrelationer där vi arbetar med kontinuerlig uppföljning och dels på våra duktiga medarbetare. Vi har givetvis kollektivavtal och är mycket måna om att skapa rättvisa och goda villkor för medarbetarna.

Stormtrivs Linköping är en del av Stormtrivskoncernen, som funnits i mer än 20 år. Vi har totalt cirka 350 medarbetare och en omsättning på cirka 100 MSEK. Stormtrivs har verksamhet i Linköping, Jönköping, Borås, Ulricehamn och Nässjö.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

I rollen som Verksamhetsledare kommer du planera, koordinera och effektivisera arbetet för våra medarbetare. Du ser till att vardagen fungerar bra och att våra kunder är nöjda. Du har daglig kontakt med våra kunder och ansvarar för att leverera god service till dem. Du är även delaktig i schemaplaneringen och är support till våra medarbetare så de har rätt förutsättningar att utföra sina uppdrag på bästa sätt. Du ingår i den lokala ledningsgruppen och har personalansvar för samtliga kollektivanställda medarbetare.

Din profil

I denna rekrytering går vi mycket på personlig potential, men för att lyckas i rollen ser vi att du behöver ha minst gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av personalansvar inom kollektivavtalsbranschen. Du är van vid mycket kundkontakt och vi ser det även som mycket positivt om du tidigare har arbetat inom service- eller tjänstebranschen. Du har goda kunskaper i svenska och engelska samt B-körkort. Du är en van datoranvändare och har god systemvana.
Som person är du en ”doer” där du tar tag i saker som dyker upp och får saker gjort. Du är initiativtagande och stabil som person. Du är bra på att anpassa dig efter situation, kommunikativ och är bra på att leda och påverka andra människor. Du har en god planeringsförmåga och är affärsmässig.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka dig in via den här länken, ansök och registrera dig i vår rekryteringspartners Unik Resurs databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR.
För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Helena Lantz – helena.lantz@unikresurs.se, 0736-560466
Frida Stern – frida.stern@unikresurs.se, 0704-106395

Väl mött!

Fler nyheter